Inwestycja w postaci tartaku

Forenthread

8 Beiträge
S
Student

Witam

Jestem studentem budownictwa i mam taki projekt, na który musze przedstawic tartaku z suszarnia. Nie wiem za bardzo jakie pomieszczenia sa potrzebne, ogolnie jak zagospodarowac dzialke, co uwzglednic. Tartak powinien byc sredniej wielkosci blizej nie okreslonej, lecz zatrudniajacy co najmniej kilkunastu pracownikow. Mile widziany jakis szkic.

Z gory dziekuje za pomoc.

↩️ 8 Beiträge
S
Student 8 Mär 2012, 22:25

Witam

Jestem studentem budownictwa i mam taki projekt, na który musze przedstawic tartaku z suszarnia. Nie wiem za bardzo jakie pomieszczenia sa potrzebne, ogolnie jak zagospodarowac dzialke, co uwzglednic. Tartak powinien byc sredniej wielkosci blizej nie okreslonej, lecz zatrudniajacy co najmniej kilkunastu pracownikow. Mile widziany jakis szkic.

Z gory dziekuje za pomoc.

M
Mariusz 8 Mär 2012, 23:44

przetarcia, plac magazynowy, jeśli ma być suszarnia to zależnie od jej rodzaju może dojść jeszcze kotłownia. Przydałoby się również pomieszczenie biurowe, socjalne, magazyn techniczny, ostrzalnia.

S
Student 9 Mär 2012, 10:27

A czy moglbys jakos schematycznie narysowac uklad tych pomieszczen?

M
Mariusz ↩ Student 9 Mär 2012, 13:00

D
Dominik Jabłoński ↩ Student 9 Mär 2012, 13:39

opisane". http://www.drewno.pl/foto/tartak.png .

Technologicznie lepiej byłoby, gdyby magazyn tarcicy znajdował się za halą przetarcia, ale ten konkretny zakład ma duży utwardzony plac i wykorzystuje go w sposób jak widać na zdjęciu. W tym tartaku nie ma suszarni.

S
Student 9 Mär 2012, 14:04

A
Adam 9 Mär 2012, 15:43

Dla Studenta proponuję zgłosić się do Architekta i namaluje tartak z suszarnią jak na obrazku włącznie z kolorami brzozy oraz sosny w klocu. Będzie profesjonalny projekt i semestr zaliczony na 5. Do tego polecam kilka lekcji gramatyki może się studentowi przydać bo jak znam życie za takie błędy w projekcie może być problem z zaliczeniem .

Pozdrawiam .

S
Student 9 Mär 2012, 16:09